Política de privacitat
La nostra empresa és conscient de la importància del correcte tractament de les dades que obtenim dels nostres clients, és important que llegeixi amb deteniment aquest document ja que conté informació sobre quines dades personals sol·licitem i el tractament que dels mateixos fem, incloses les cessions a tercers.
PRINCIPIS QUE APLIQUEM Al SEU INFORMACION PERSONAL
Principi de licitud, lleialtat i transparència: sempre requerirem el seu consentiment per al tractament de les seves Dades Personals per a un o diverses finalitats específiques que l’informarem amb absoluta transparència.
Principi de minimització de dades: només li sol·licitarem les Dades Personals estrictament necessàries en relació a les finalitats per als quals els hi requerim..
Principi de limitació del termini de conservació: Les seves Dades Personals seran mantinguts en els nostres sistemes mentre duri la relació comercial amb vostè, una vegada conclosa aquesta es mantindran el temps necessari a fi complir amb les obligacions de comprovació per part de les administracions i altres requisits legals, complert el termini de prescripció seran eliminats. Entenem que no s’ha finalitzat la relació comercial en tant existeixin obligacions econòmiques pendents entre les parts..
Principi d’integritat i confidencialitat: Les seves Dades Personals seran tractats de manera que es garanteixi la seva confidencialitat i seguretat. En tot moment prendrem les mesures necessàries per a garantir aquests principis alhora d’evitar l’accés no autoritzat o ús indegut
QUE DADES PERSONALS LI SOL·LICITEM?
Aquells necessaris per a poder mantenir una relació comercial així com els que la normativa exigeix. Amb caràcter general necessitarem tractar les seves dades d’identificació, contacte, localització i número de compte bancària, sense faltar el/els números de telèfon i dades de connexions electròniques.
Les dades personals facilitades han de ser veraces, complets, exactes i actualitzats, per la qual cosa qualsevol modificació en els mateixos haurà de ser comunicada sense dilació. Això és d’especial importància quant a canvis de domicili, adreça electrònica, telèfon de contacte, o canvis en el número de compte bancària.
Guepard es reserva el dret a actualitzar les seves dades amb informació diferent a la subministrada, en aquells casos en què la normativa l’autoritzi o la norma l’exigeixi.
COM OBTENIM LES SEVES DADES PERSONALS?
Són les dades personals que ens ha facilitat en el moment de la contractació de qualsevol dels nostres serveis, així mateix poden ser obtinguts de les consultes o utilització de la nostra pàgina Web o TPV’s, caixers automàtics o canals igualment legítims.
Quant a les dades de consum per cada client, són obtinguts sobre la base del nombre de crides i durada de les mateixes així com el consum de dades en les seves connexions a internet (CDRs), aquestes dades són necessàries per a poder quantificar el cost del servei a facturar a cada client.
A través de la nostra pàgina web, també obtenim dades de l’Usuari navegant, en els següents apartats:
Apartat «Accés Client»: La principal finalitat d’aquest apartat, és l’accés a la informació dels clients de Guepard, que al seu torn són usuaris registrats en la nostra web a través de l’accés a l’apartat personal , plataforma personal en la qual el client pot consultar els seus productes contractats, així com descarregar duplicats de factures, entre altres gestions i funcionalitats que es van incorporant a aquesta plataforma.
Guepard, assegura la confidencialitat de les dades aquí allotjades, per a això, el client, accedeix a la seva àrea personal a través d’una contrasenya aleatòria remesa per SMS exclusivament al número de telèfon amb el qual consta com a client en Guepard. Així mateix, Guepard, no cedeix cap dada confidencial per a aquest accés a tercers. Guepard recomana als usuaris del servei que guardin en lloc segur la contrasenya d’accés a la seva plataforma personal, ja que hi ha informació privada sobre els productes contractats i l’ús que es fa d’ells.
Apartat «Contacte” En aquest apartat, recollirem dades de l’Usuari navegant en la nostra pàgina web, amb la finalitat de gestionar i solucionar dubtes, problemes i suggeriments, tant de clients de Guepard, com d’altres Usuaris que necessitin la nostra ajuda. Per a això, se’ls demana dades de contacte bàsic, com a Nom i Cognom, telèfon de contacte e email, una casella amb l’assumpte de la seva consulta i una casella final per a desenvolupar la consulta o qüestió en si. Addicionalment, s’ha inclòs una casella de verificació per a evitar un ús indegut del servei.
En prémer el botó «Enviar», l’Usuari, accepta i coneix la política de privacitat de la nostra empresa i la nostra web, la informació que conté aquest formulari, és de caràcter confidencial, les seves dades únicament s’empraran per a poder donar contestació a la seva consulta.
PER A QUÈ TRACTEM LES SEVES DADES PERSONALS?
Les dades personals que figuren en els nostres sistemes són tractats amb la finalitat d’atendre la seva sol·licitud d’informació o contractació dels nostres serveis o productes, si formalitzem la contractació de qualsevol d’aquests, necessitarem tractar, a més, documentació que acrediti la seva identitat.
En tal sentit la còpia del D.N.I. és utilitzat per a comprovar la seva filiació i deixar registrada la seva signatura o rubrica, quant al compte bancari és necessària a l’efecte de girar els rebuts corresponents a les seves factures. Les dades de consum generats (CDRs) són la base sobre la qual es formalitza la corresponent factura mensual.
QUI ÉS EL RESPONSABLE DEL TRACTAMENT DE LES SEVES DADES PERSONALS?
Guepard Telecom S.L, Telèfon d’atenció al Client 931221957, que disposa d’un Delegat de Protecció de dades les dades de contacte de les quals són hola@guepard.com
QUINES DADES CEDIM I A QUI?
Per principi general la nostra empresa no cedeix cap dada a tercers, tret que sigui estrictament necessari.
A l’efecte del cobrament de les seves factures remetem a les entitats financeres les dades de filiació i número de compte, així com l’import a cobrar.
En el supòsit de lliurament de material a les empreses de missatgeria, dades identificació i domicili.
En el supòsit de col·laboradors, botigues de venda, les dades que vostè li va subministrar en la contractació. Per al cas d’operadors també se’ls subministra dades de consum a l’efecte de facturar-los el consum realitzat. En aquests casos el Responsable del Tractament de les Dades Personals és Guepard Telecom SL sent els col·laboradors i operadors els Encarregats del Tractament de les Dades Personals. Tal com estableix el nou Reglament de Protecció de Dades RGPD existeix un contracte entre Responsable i Encarregat a fi de garantir la nostra Política en el tractament de Dades Personals.
QUINS SÓN ELS TEUS DRETS?
Sol·licitar l’accés a les seves dades personals.
Sol·licitar la seva rectificació
Sol·licitar la seva supressió.
Sol·licitar la limitació al seu tractaments.
Oposar-se al tractament.
Revocar el seu consentiment.
Sol·licitar la portabilitat. (si fos tècnicament possible)
Vostè podrà accedir a les seves dades personals, així com sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, sol·licitar la seva supressió quan, entre altres motius, les dades subministrades ja no siguin necessaris per a la fi per al qual van ser recollits.
En determinades circumstàncies, vostè podrà sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, i en aquest cas es conservaran únicament a l’efecte de l’exercici o la defensa de reclamacions.
En exercir el dret a la portabilitat de les seves dades, aquest s’exercités transmetent les dades directament de responsable a responsable dels fitxers, quan això sigui tècnicament possible.
També l’informem que té dret a la tutela judicial efectiva i a presentar una reclamació davant l’autoritat de control, en el cas de el Tractament de les seves Dades Personals, L’Agència Espanyola de Protecció de Dades. (AEPD)
Per a exercitar els seus drets haurà de remetre un mail acompanyat per una còpia del DNI al nostre correu electrònic hola@guepard.com.
Donat a Sabadell a 12 de maig de 2020